Like the ocean || INGLOT ZOEVA

17:58 Unknown 0 Comments

Hej! Dzisiaj pokażę Wam jak wykonać taki efektowny makijaż przy użyciu pigmentu oraz żelowej konturówki z Inglota. :) Zaczynamy!





Step 1: Załamanie powieki oraz zewnętrzny kącik lekko zaznaczam jasnym brązowym cieniem z paletki Naturally Yours.

Step 2: Bazą pod mój pigment będzie żelowa konturówka do powiek firmy Inglot w niebieskim kolorze. Sprawi to, że pigment się do niej przyczepi. Jest ona bardzo trwała więc nie spowoduje oprószania się pigmentu po kilku godzinach.

 Step 3: Nakładam wspomniany wyżej cień na wcześniej nałożoną bazę.

 Step 4: Używając tego samego brązu pogłębiam zewnętrzny kącik oraz załamanie powieki, co później nie będzie mi pasować i zmienię kolor. :D

 Step 5: Na dolną powiekę nakładam tą samą konturówkę.

 Step 6: Na konturówkę nakładam ten sam pigment.

 Step 7: Aby działo się więcej wewnętrzny kącik rozświetlam pięknym cieniem Rose gold z paletki Retro Future.

 Step 8: Ponieważ nie pasował mi ten brąz postanowiłam zamienić go na czerń, i tu posłużyłam się cieniem Black Hole z paletki Retro future.

 Step 9: Ostatnim krokiem jest namalowanie kreski tą samą konturówką do powiek, której używałam jako bazy pod pigment. Wielozadaniowa, prawda? :) 


Według mnie niebieska kreska na górnej powiece ożywiła ten makijaż, który stał się ciemniejszy poprzez użycie czarnego cienia. Taka moja propozycja istnie szalonego makijażu. Ciao!

0 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz! Odpiszę na każdy i z pewnością zerknę na Twojego bloga. :)